پاورپوینت تحلیل ویلا جیراسول

ویلا ها یکی از مورد توجه ترین مکان ها در معماری هستند که مورد تحلیل و نقد و بررسی قرار میگیرند حال آنکه ویلایی با داشتن خصوصیات و ویژگی های برتر وجود داشته باشد بیشتر مورد توجه می باشد که ما در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری۹۸ یکی از زیبا ترین و عجیب ترین ویلا ها را مورد تحلیل قرار میدهیم و به ارائه فایل پاورپوینت ویلا جیراسول می پردازیم تا دوستانی که به اطلاعات راجع به این ویلا نیازمندند به دانلود پاورپوینت ویلا جیراسول بپردازند .

پاورپوینت بررسی ویلا جیراسول

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل ویلا جیراسول بپردازیم به ارائه اطلاعات و مطالبی راجع به این بنا می پردازیم , ویلا جیراسول یکی از زیبا ترین و در عین حال جالب ترین ویلا های ساخته شده می باشد که به گونه ای طراحی شده است که میچرخد و موقعیت خود را در طول روز تغییر میدهد و پس از 9 ساعت یک دور کامل میچرخد , نام این ویلا از کلمه جیراسول در زبان ایتالیایی به معنی گل آفتابگردان گرفته شده است به این معنی که این ساختمان مانند گل آفتابگردان در طول روز میچرخد و آفتاب را دنبال میکند . این ساختمان از معماری بی نظیر و ویژه ای برخوردار است .

پاورپوینت تحلیل ویلا جیراسول

پاورپوینت بررسی ویلا جیراسول

علاوه بر داشتن این ویژگی که ویلا جیراسول به دور خود میچرخد این ساختمان از دکوراسیون داخلی ویژه و فوق العاده زیبایی برخوردار است که صاحب و مخترع این ویلا آنجلو اینورنیزی یک مهندس ساختمان و مهندس دریانوردی بود . او که با کار در بندر جنوا ثروتی اندوخته بود , تصمیم به ساخت یک خانه ییلاقی در نزدیکی محل تولدش در شمال ورونا گرفت که در نهایت این ساختمان را خلق نمود . در ساخت این ویلا از ابزار های مختلفی استفاده شده است تا امکان چرخش این ساختمان وجود داشته باشد و در طول روز موقعیت خود را تغییر دهد . اطلاعات بیشتری راجع به این بنا در پاورپوینت ویلا جیراسول وجود دارد که بعد از تهیه به این مطالب و اطلاعات دست پیدا خواهید کرد .

پاوپوینت ویلا جیراسول که در این مقاله برای شما کاربران عزیز ارائه شد تمامی موارد مروبط به این ویلای شگفت انگیز را داراست , این پاورپوینت که در 41 اسلاید تنظیم شده است را از فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .