پاورپوینت تحلیل کاخ سردار ماکو

در این بخش از مطالب وب سایت تخصصی معماری 98 به ارائه تحلیلی در رابطه با کاخ سردار ماکو ( باغچه جوق ماکو ) با عنوان پاورپوینت کاخ سردار ماکو می پردازیم , کاخ های سلطنتی زیادی وجود دارند که در مناطق مختلف ایران پراکنده شده اند و زیبایی های خاصی در ساخت و معماری این کاخ ها بکار رفته است که این بنا ها را به یکی از زیبا ترین بنا ها تبدیل کرده است که در این میان کاخ باغچه جوق ماکو نیز از زیبایی زیادی برخوردار است از این رو به ارائه پاورپوینت بررسی کاخ سردار ماکو می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل کاخ سردار ماکو

قبل از اینکه به ارائه مطالبی در زمینه پاورپوینت تحلیل کاخ سردار ماکو بپردازیم به ارائه مطالبی در زمینه کاخ سردار می پردازیم تا با این کاخ و بنا آشنایی بیشتری داشته باشیم , قصر سردار ماکو در 2 کیلومتری جاده ماکو – بازرگان و در روستای باغچه جوق قرار دارد . این کاخ بدلیل زیبایی های بکار رفته در آن و معماری منحصر بفرد و زیبایی هایی که در طراحی فضای آن بکار گرفته شده است یکی از زیبا ترین آثار موجود در شمال غرب کشور محسوب میشود که هر ساله میزبان گردشگران ایرانی و خارجی زیادی است تا زیبایی های این کاخ زیبا را مشاهده کنند .

پاورپوینت تحلیل کاخ سردار ماکو

پاورپوینت تحلیل کاخ سردار ماکو

کاخ باغچه جوق در اواخر دوره قاجاریه به دستور تیمور تیموری , معروف به اقبال السلطنه ماکوئی ساخته شد . این کاخ به قدری زیبا می باشد که دولت پهلوی انرا خریداری می نماید و پس از انجام مرمت کاخ سردار ماکو آنرا برای بازدید عموم به نمایش میگذارد تا افراد از دیدن زیبایی های این کاخ بی نظیر لذت ببرند و نام آنرا تغییر داد به کاخ موزه ماکو که در پاورپوینت کاخ موزه ماکو اطلاعات بیشتری در این رابطه ارائه شده است تا شما عزیزان اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید . این بنا در فضای باغی قرار گرفته است که نهر روانی در ان وجود دارد که بر زیبایی فضای این کاخ می افزاید و موجب خیره شدن چشمان میشود .

در پاورپوینت تجزیه و تحلیل کاخ سردار ماکو ( پاورپوینت تجزیه و تحلیل کاخ موزه ماکو ) که در این مقاله ارائه میشود تمامی موارد مربوط به این کخ ذکر شده است و اطلاعات کاملی را داراست , این پاورپوینت که در حدود 30 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .