پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی روستای ابیانه

با ارائه فایلی در رابطه با تنظیم شرایط محیطی یکی از معروف ترین مکان ها در معماری با قدمت بالا در خدمت شما عزیزان و کاربران وب سایت تخصصی معماری98 هستیم تا مونه ای از بهترین و کاربردی ترین پروژه های تنظیم شرایط محیطی را ارائه داده باشیم از این رو در این مقاله به ارائه پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ابیانه می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به این فایل نیازمندند به تهیه آن بپردازند .

پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ابیانه

پروژه های تنظیم شرایط محیطی مناطق مختلف در معماری همواره مورد توجه بوده اند اما این پروژه ها در زمانی که مربوط به منطقه ای خاص با سابقه معماری و قدمت بالا باشند بیشتر مورد توجه هستند و اهمیت بیشتری به آنها اطلاق میشود که بررسی تنظیم شرایط محیطی , مکانی همچون روستای تاریخی ابیانه یکی از بهترین پروژه های تنظیم شرایط محیطی می باشد که دانشجویان میتوانند ارائه دهند از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی روستای ابیانه می پردازیم تا نمونه ای از بهترین پروژه های راجع به تنظیم شرایط محیطی را ارائه داده باشیم و عزیزانی که با این فایل نیازمندند به دانلود آن بپردازند .

پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی روستای ابیانه

پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ابیانه

در رابطه با روستای تاریخی ابیانه باید گفت که از نظر تقسیمات کشوری , ابیانه دهی از دهستان برز رود , بخش حومه , شهرستان نطنز , استان اصفهان است , که در طول جغرافیایی ′36 , 33 درجه , با ارتفاع 2220 متر از سطح دریا قرار دارد . در 20 کیلومتری جاده آسفالته کاشان به نطنز , جاده ای فرعی به طرف غرب کشیده شده است , که این جاده فرعی در مسیر دره ابیانه به طرف غرب است . در این مسیر ابتدا باید از روستاهای هنجن , یارند , کمجان , برز و طره گذشت و در انتهای دره , در بی بست به روستای ابیانه رسید . برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این روستا میتوانید به پاورپوینت تحلیل روستای ابیانه کاشان مراجعه کنید .

پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی روستای تاریخی ابیانه که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تحلیلی کامل از شرایط این روستا می باشد , این پاورپوینت که در 42 اسلاید تنظیم شده است را از فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .