دانلود پاورپوینت خانه ویلیام.جی.فریک اثر لوید رایت

دانلود رایگان پاورپوینت خانه ویلیام.جی.فریک در ادامه معرفی و تحلیل نمونه آثار معمار بزرگ یعنی فرانک لوید رایت در این مقاله خدمت شما عزیزان ارائه میگردد تا یکی از بهترین و برترین آثار معماری فرانک لوید رایت که کاربری مسکونی دارد را بهتر بشناسید. نمونه آثار این معمار بزرگ بخصوص در حوزه خانه های مسکونی همواره مورد توجه معماران بوده است که خانه ویلیام . جی . فریک نیز یکی از این نمونه ها می باشد که در ادامه فایل مربوطه که در 20 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید.

دانلود رایگان پاورپوینت خانه ویلیام.جی.فریک اثر فرانک لوید رایت

خانه ویلیام جی فریک william g fricke house را میتوان یکی از برجسته ترین نمونه های طراحی شده توسط فرانک لوید رایت در حوزه نمونه های مسکونی دانست که بنا به داشتن ویژگی ها و خصوصیات برتر به عنوان یکی از برترین آثار معماری فرانک لوید رایت شناخته میشود چرا که علاوه بر داشتن طرح و فرم زیبا در نمای خارجی از سایر فاکتور های ویژه نیز در طراحی داخلی برخوردار است که سبب شده است این خانه بسیار مورد توجه باشد. فرانک لوید رایت یکی از مطرح ترین معمارانی می باشد که بنا به داشتن آثار معماری زیبا و ناب بخصوص در حوزه طراحی خانه های مسکونی دارای شهرت بسیاری می باشد که در ساخت خانه ویلیام جی فریک نیز از نبوغ خود استفاده نموده و طرح زیبایی پیاده سازی کرده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه ویلیام جی فریک

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه ویلیام جی فریک

نمونه های بیشتر از آثار فرانک لوید رایت :

معماری این خانه به گونه ای می باشد که محیطی دلنشین و گرم برای اقامت خانواده را فراهم میکند که علاوه بر استفاده از موارد و ابزار ویژه و ارائه طرح هایی خارق العاده برای جایگیری فضا ها در بخش های مختلف خانه وجود محوطه زیبا و تماشایی نیز بر زیبایی های این خانه افزوده است که در پاورپوینت خانه ویلیام.جی.فریک اطلاعات کاملتری در این رابطه ارائه شده است.

رمز فایل : www.memari98.com

منبع : معمار98