پاورپوینت دانیل لیبسکیند Daniel Libeskind

با سلام خدمت کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه فایل های کاربردی و معرفی افراد بنام رشته معماری به ارائه فایلی با نام پاورپوینت دانیل لیبسکند به عنوان یکی از معماران برجسته در زمینه ارائه ایده ها و طراحی های خارق العاده معماری می پردازیم . برای یک دانشجوی معماری بهتر است که بتواند افراد مشهور و برجسته و دارای مکتب را بشناسد و از ایده ها و بنا های و نظریات ایشان در جهت پیشرفت کار خود استفاده کند از این رو در این مقاله زندگی نامه دانیل لیبسکیند را مورد بررسی قرار میدهیم .

پاورپوینت دانیل لیبسکیند Daniel Libeskind

در رابطه با بیوگرافی دانیل لیبسکند باید گفت که این معمار لهستانی به عنوان یکی از بنام ترین معمار ها شناخته میشود و در میان معماران یهودی از برجسته ترین افراد شناخته میشود , این معمار که تفکرات نزاد پرستی در گفتار و طرح های او مشخص است در کشور لهستان متولد شد و در اسرائيل به تحصيل موزيک پرداخت و بعد از گذراندن دوره‌هاي نقاشي و رياضيات در آمريکا , به تحصیل در رشته معماری پرداخت . تفکرات یهودیانه در طرح ها و رفتار این معمار بزرگ تاثیر داشت و این تاثیر را میتوان در طرح ها و نظریات او در سبک معماری بصورت آشکار دید .

از مشهور ترین آثار این معمار میتوان به موزه یهود برلین اشاره کرد , این موزه پس از ساخت توسط رسانه های غربی با تبلیغات گسترده ای همراه بود و به شیوه ها و سبک های مختلف این موزه و محتویات و حتی سبک معماری خاص آن را به جهانیان شناساندند . این موزه که ساخته و طرح لیبسکند می باشد به عنوان یادمانی برای کشته شدگان یهودی در جنگ جهانی دوم ساخته شد و بدلیل موقعیت سیاسی و طراحی خاص مورد استقبال یهودیان جهان قرار گرفت و امروزه نیز بسیار مورد توجه این قوم قرار دارد .

پاورپوینت دانیل لیبسکیند Daniel Libeskind که پس از خرید آن را دریافت خواهید کرد در 55 اسلاید تنظیم شده است و تمامی اطلاعات مورد نیاز و کامل راجع به این معمار لهستانی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد , خرید این محصول را از فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 انجام دهید .