پاورپوینت زندگی نامه حسین امانت

با سلام خدمت تمامی معماران و کاربران گرامی وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از معرفی معماران بزرگ و فعال در زمینه طراحی و معماری به معرفی و ارائه پاورپوینت حسین امانت می پردازیم . شناخت بزرگان و افراد فعال و خالق ایده ها و بنا های بزرگ در هر رشته ای یکی از مستلزمات برای دانشجویان و افراد دیگر است علاوه بر آنان افراد غیر فعال در این زمینه نیز باید با چنین افرادی آشنا باشند زیرا معماری هنر خدمت به مردم و جامعه بشری در جهت افزایش آسایش است .

پاورپوینت زندگی نامه حسین امانت

حسین امانت به عنوان یکی از برترین معماران جهان شناخته می شود. که توانسته با استفاده از دانش و تجربه بالای معماری خود دست به طراحی و ساخت انواع بنا های مختلف در سطح جهان بزند. یکی از معروف ترین بنا های طراحی شده توسط او، برج آزادی تهران می باشد. حسین امانت در 28 شهریور سال 1321 هجری شمسی به دنیا آمده است. و در حال حاضر در کشور کانادا اقامت دارد و در آنجا مشغول به فعالیت می باشد.

پاورپوینت زندگینامه و تحلیل آثار حسین امانت

او در طول فعالیت خود توانسته است، طرح های زیبا و جذابی را به وجود بیاورد. که می توان از ساختمان ابن سینا در دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ساختمان سفارت ایران در پکن و … نام برد. که هر کدام از آنها دارای سبک معماری بسیار جذاب و خوبی می باشند. که شما با بررسی هر کدام از آنها می توانید اطلاعات بسیار دقیقی را به دست بیاورید.

در رابطه با پاورپوینت زندگی نامه حسین امانت باید گفت که این معمار بزرگ سازنده بنا های بزرگ و مشهوری همچون بنای برج آزادی تهران است که حسین امانت این بنا را به عنوان نماد پایتخت ساخت و در ساخت این برج از معماری و طرح زیبایی استفاده کرده است و هنوز هم که هنوز است او بخاطر این نحوه طراحی مورد تحسین قرار میگیرد . برج آزادی تلفیقی از معماری دوران هخامنشی – ساسانی و اسلامی است که حسین امانت طراحی آن را طبق معماری ایرانی – اسلامی انجام داد و این بنا را که مساحت زیر بنای میدان آن حدود ۷۸ هزار مترمربع است را در سه طبقه ساخت و نمای این بنا را به صورت دروازه ای با ارتفاع حدود 45 متر ساخت . از سایر آثار حسین امانت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دانشگاه صنعتی شریف

  • پیشینه

  • کتابخانه

  • شهرك تفریحی دریاكنار

  • دانشكده مدیریت كسب و كار دانشگاه تهران

  • بنای یابودی برای شهر تهران

  • و ….

حسین امانت را میتوان از معماران بزرگ معاصر دانست که ایده ها و نوع طراحی های او در زمینه معماری ایرانی و اسلامی باعث بوجود آمدن تحولات زیادی شد , پاورپوینتی که در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد شامل زندگی نامه حسین امانت ( بیوگرافی حسین امانت ) , پروژه های حسین امانت , سبک معماری حسین امانت و … میشود و تمامی اطلاعات از بدو تولد این معمار را در اختیار شما قرار میدهد .

پاورپوینتی که با عنوان پاورپوینت بیوگرافی حسین امانت در اختیار شما عزیزان قرار میدهد شامل تمامی اطلاعات راجع به این معمار در این زمینه باشد و در 130 اسلاید تنظیم شده است که میتوانید پس از خرید از فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری 98 آن را دریافت کنید و به بانک اطلاعات کاملی در این زمینه دسترسی پیدا کنید .