پاورپوینت طراحی با طبیعت

با سلام خدمت تمامی معماران و کاربان وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه فایل های کاربردی برای دانشجویان رشته معماری به ارائه فایل پاورپوینت تحلیل معماری با طبیعت می پردازیم . همواره در رشته معماری افرادی وجود داشته اند که به معماری متناسب با طبیعت و بدون آسیب رساندن به طبیعت علاقمند بوده اند و به ساخت بنا هایی با این طرز فکر پرداخته اند و در این امر نیز موفق بوده اند .

پاورپوینت طراحی با طبیعت

در رابطه با پاورپوینت طراحی با طبیعت باید گفت که معماری با طبیعت نیز میتواند همخوانی داشته باشد و به گونه ای باشد که متناسب با طبیعت باشد و در جهت رسیدن آسیب به طبیعت و فضای سبز صورت نگیرد از این رو در معماری نیز برای حفظ حریم فضای سبز نیز سبک هایی همچون معماری سبز و معماری پایدار و معماری اکوتک بوجود آمده است تا با استفاده از این سبک ها معماران بتوانند به ساخت بنا هایی بپردازند که با این سبک ها متناسب باشد . در این مقاله نیز مطالبی در رابطه با معماری سبز و معماری پایدار و … گردآوری کرده ایم و در قالب پاورپوینت طراحی در طبیعت ارائه میدهیم .

پاورپوینت طراحی با طبیعت

پاورپوینت طراحی با طبیعت

معماری سبز را میتوان گونه ای از معماری معرفی کرد که ساخت و ساز در آن همانند طبیعت باشد و این ساختمان جزیی از طبیعت محسوب شود و به طبیعت و فضای سبز آسیبی وارد نکند و در تعریف معماری پایدار میتوان گفت که در این نوع معماری از انرژی های تجدید پذیر استفاده میشود و ضوابط طراحی ساختمان ها در این نوع معماری باید به گونه ای باشد که کوچکترین ضرری به فضای سبز وارد نشود .

سر فصل های پروژه طراحی با طبیعت

معماری ارگانیک در ایران-سابقه تاریخی

روستا لافت

معماری ارگانیک-عصرقاجاریه

باغ شازده کرمان

باغ دولت آباد یزد

باغ فین کاشان

معماری ارگانیک-عصر پهلوی

مقبره نادر شاه

نمونه کارهای کامران دیبا

باغ سنگی

معماری ارگانیک-عصر جمهوری اسلامی

معماری پایدار

شهرک bed zed

مدرسه پل-زیاشی-چین

مدرسه سبز بالی-اندونزی

پاورپوینت تحلیل معماری با طبیعت که شامل مواردی همچون معماری سبز و ارگانیک و پایدار و … میشود را میتوانید از این وب سایت دانلود کنید , لازم به ذکر است که این پاورپوینت در 45 اسلاید تنظیم شده است . در ادامه میتوانید به دانلود پاورپوینت معماری با طبیعت بپردازید  .

پاورپوینت طراحی با طبیعت

پاورپوینت طراحی با طبیعت

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری98 مرجع ارائه مقالات دانشجویی