پاورپوینت مجتمع مسکونی گنجینه بابل

با ارائه یکی دیگر از فایل های مربوط به تحلیل مجتمع های مسکونی بزرگ با معماری زیبا در خدمت شما عزیزان هستیم تا نمونه ای از بزرگترین و زیبا ترین مجتمعات مسکونی کشور را مورد تحلیل قرار دهیم , در این مقاله به ارائه پاورپوینت مجتمع مسکونی 300 واحدی گنجینه بابل می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات و مطالب در این رابطه نیازمندند به تهیه این فایل بپردازند و به مواردی همچون اطلاعات این مجتمع و پلان ها و … دسترسی یابند و به دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی گنجینه بابل بپردازند .

مجتمع مسکونی گنجینه بابل

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت مجتمع مسکونی گنجینه بابل بپردازیم به ارائه مطالب و اطلاعاتی در رابطه با این مجتمع می پردازیم تا آشنایی بیشتری با این مجموعه داشته باشید , مجتمع مسکونی گنجینه بابل با عنوان مجتمع 300 واحدی گنجینه بابل در سال 1386 در شهر بابل با زيربنای m2 30000 زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شد و در ساخت آن از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است که موجب شده است مجتمعی زیبا در نهایت خلق شود و مکان مناسب و دلنشینی برای اسکان افراد مختلف باشد و از نظر معماری نیز مورد توجه معماران باشد .

پاورپوینت مجتمع مسکونی گنجینه بابل

مجتمع مسکونی گنجینه بابل

در این مجتمع شكست خط آسمان با ايجاد بلوك‌ ها در دو تراز 4 طبقه و 6 طبقه ايجاد شده كه سهم بسزايي در نور گيري بلوك‌ هاي همجوار دارد و براساس مطالعه انجام شده بر روي سايه‌ اندازي بلوك‌ ها در نظر گرفته شده‌اند . طراحي ويد در مجاورت واحدهاي مسكوني ، علاوه بر كمك به نورگيري ، با ايجاد فشار هواي منفي ، باعث كمك به كوران هوا در داخل واحدهاي مسكوني مي‌شود . قرارگيري بدنه يكپارچه در جبهه شمالي و ايوان‌ ها در جبهه جنوبي باعث ايجاد دو حوزه پرفشار و كم‌فشار در مسير وزش باد مي‌شود كه اين اختلاف فشار در دو سوي ساختمان خود باعث تهويه طبيعي هوا در واحد هاي مسكوني مي‌ شود و عبور نسيم از ايوان‌ هاي طويل باعث تهويه هواي شرجي شمالي میشود .

در پاورپوینت معرفی مجتمع مسکونی گنجینه بابل که در این مقاله ارائه شد تمامی موارد مربوط به این بنا ذکر دشه است و تحلیل قسمت های مختلف بصورت کامل صورت گرفته و پلان ها نیز ارائه شده است , این پاورپوینت که در حدود 30 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .