پاورپوینت مجموعه ورزشی المپیک آتن اثر سانتیاگو کالاتراوا

مجموعه ورزشی المپیک آتن یکی از معروف ترین و در عین حال برترین نمونه های طراحی شده مجموعه ها و مجتمعات ورزشی می باشد که با داشتن ویژگی های برتر معماری و طراحی و رعایت اصول و مواردی که این مجموعه را منحصر بفرد میکند مورد توجه هر معماری قرار میگیرد که در همین رابطه در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری 98 به ارائه نمونه تحلیل کاملی از این مجموعه بی نظیر با عنوان پاورپوینت تحلیل مجموعه ورزشی المپیک آتن می پردازیم که یکی از نمونه کار های معمار بزرگ سانتیاگو کالاتراوا می باشد که در 30 اسلاید تنظیم شده است و اطلاعات کامل و جامعی را در این رابطه در خود دارد .

پاورپوینت مجموعه المپیک آتن اثر سانتیاگو کالاتراوا

طرح اصلی و کنونی مجموعه المپیک آتن در ادامه بازسازی و روند تکمیل پروژه این مجموعه در سال 2004 در نظر گرفته شده است که معماری و طراحی این کانسپت بر عهده معمار اسپانیایی قرن یعنی سانتیاگو کالاتراوا بوده است و او با ارائه این طرح و فرم از سازه برای این مجموعه نمونه جذاب و منحصر بفردی ایجاد کرده است که هم اکنون به عنوان یکی از نمونه های برتر معماری مجموعه های ورزشی شناخته میشود که مورد توجه تمامی معماران می باشد .

پاورپوینت تحلیل ورزشگاه المپیک آتن

پاورپوینت تحلیل ورزشگاه المپیک آتن

طرح به کار گرفته شده در ساخت این مجموعه , با کمک اصول تکنولوژیکی و زیبایی شناختی , هویت و تاریخ بازی‌ های المپیک مدرن را در پایتخت یونان منعکس می‌ سازد . اهمیت طرح و فرم این مجموعه و در نظر گرفتن کانسپت مناسب برای آن زمانی بیشتر میشود که در شهر آتن قرار دارد چرا که این شهر باستانی به عنوان مهد و پایتخت بازی های المپیک در عهد باستان و محل شروع بازی های المپیک مدرن بوده است که کالاتراوا با ارائه این طرح فوق العاده جای سخنی باقی نگذاشته است .

پاورپوینت بررسی مجموعه المپیک آتن

پاورپوینت بررسی مجموعه المپیک آتن

موقعیت این مجموعه که مساحتی بالغ بر ۹۶ هکتار را در بر گرفته است در حومه ماروسی و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر قرار دارد که بخش های مختلف و متنوعی در این مجموعه قرار داده شده است که از جمله این موارد میتوان به  استادیوم المپیک آتن , سقف سالن المپیک , مرکز بازی‌ های آبی المپیک , شانزده حیاط مرکزی تنیس و مرکز دوچرخه سواری المپیک و … اشاره نمود . این مجموعه که فولاد بخش اعظم سازه آن را تشکیل داده است یکی از برترین نمونه مجموعه های ورزشی در جهان می باشد که اطلاعات کامل و جامع در این رابطه در پاورپوینت تحلیل مجموعه ورزشی المپیک آتن ارائه شده است که در ادامه سر فصل های مربوطه ارائه شده است .

نمونه های مرتبط با پاورپوینت مجموعه ورزشی المپیک آتن :

سر فصل ها

  • معرفی مجموعه ورزشی المپیک آتن
  • موقعیت
  • معمار مجموعه ورزشی المپیک آتن
  • کانسپت
  • فضاها
  • متریال
  • منابع

پاورپوینت معماری مجموعه ورزشی المپیک آتن اطلاعات کامل و جامعی را در رابطه با این سازه ورزشی دارد که در 30 اسلاید تنظیم و تهیه شده است , این مصحل با توضیحات و جزئیات ذکر شده را میتوانید از بخش فروشگاه معماری ایران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید که بدین منظور در ادامه لینک خرید و دانلود آنی برای این محصول ارائه شده است .