پاورپوینت مجموعه چند عملکردی باغ نور

با معرفی یکی از مجموعه های چند عملکردی در خدمت شما عزیزان و کاربران گرامی وب سایت تخصصی معماری98 هستیم تا نمونه ای از مجتمعات و مجموعه های چند منظوره را مورد تحلیل و بررسی قرار داده باشیم که ساخته دست معماران ایرانی می باشد از این رو در این مقاله به ارائه پاورپوینت مجموعه چند عملکردی باغ نور می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به این فایل و اطلاعات راجع به این مکان نیازمندند به دانلود این فایل بپردازند .

پاورپوینت تحلیل مجموعه چند عملکردی باغ نور

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت مجموعه چند عملکردی باغ نور بپردازیم به ارائه مطالب و اطلاعاتی راجع به این مکان می پردازیم تا بیشتر با این مجموعه آشنا شوید , این مجموعه شامل مرکز فرهنگی , تجاری , تفریحی , ورزشی و اقامتی که کاراکتر یک مجموعه شهری امروزی را به پروژه می بخشد . باغی درون بافت مسکونی نسبتا متراکم که نقش آزاد کنندگی و ارامش بخشی را در ناحیه مورد نظر ایفا میکند . این مجموعه با داشتن کاربری های مختلف بسیار مورد توجه می باشد و از معماری زیبایی نیز برخوردار است و ساخته و پرداخته رضا دانشمیر می باشد .

پاورپوینت مجموعه چند عملکردی باغ نور

پاورپوینت تحلیل مجموعه چند عملکردی باغ نور

این مجموعه دارای طراحی و معماری زیبا و منحصر بفردی می باشد و مکان ها و فضا های مختلفی را برای استفاده عموم دارا می باشد برای مثال فضا های متعددی برای کاربری فرهنگی دارد و چندین مکان فرهنگی برای این نوع کاربری دارد که فضا های یک مجموعه فرهنگی را بصورت کامل دارا هستند . این طرح به عنوان یکی از زیبا ترین طرح مجموعه های چند منظوره شناخته میشود که بسیار مورد توجه معماران می باشد و توجه زیادی به این مجموعه اطلاق میشود که اطلاعات بیشتر در این رابطه در پاورپوینت مجموعه باغ نور رضا دانشمیر وجود دارد .

پاورپوینت مجموعه باغ نور که در این مقاله برای شما کاربران عزیز ارائه شد اطلاعات کاملی راجع به این بنا را داراست , این پاورپوینت که در 23 اسلاید تنظیم شده است را از فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .