پاورپوینت مرمت خانه حیدر زاده

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری 98 , در این بخش از ارائه فایل های مربوط به مرمت بنا های تاریخی در این وب سایت به ارائه پاورپوینت مرمت خانه حیدر زاده تبریز می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات و مطالب این خانه در قالب پاورپوینت نیازمندند به تهیه این فایل بپردازند و نیاز خود را مبنی بر این فایل برطرف نمایند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در انتها به دانلود پاورپوینت مرمت خانه حیدر زاده بپردازید .

پاورپوینت مرمت خانه حیدر زاده

در این بخش به ارائه مطالبی در رابطه با پاورپوینت مرمت خانه حیدر زاده می پردازیم تا اطلاعات بیشتری در این رابطه داشته باشید و بتوانید ابین مجموعه را بخوبی بشناسید , عمارت حیدر زاده یکی از مشهور ترین و زیبا ترین بنا های شهر تبریز می باشد که در کنار چندین بنای دیگر مشهور تبریز خود نمایی میکند و مورد توجه معماران قرار میگیرد . این خانه که در محله مقصودیه قرار دارد در میان خانه های تاریخی دیگر قرار دارد و در کنار این بنا ها مجموعه ای کامل را تشکیل داده اند که یکی از زیبا ترین مجموعه های معماری و طراحی تبریز و ایران می باشد .

پاورپوینت مرمت خانه حیدر زاده

پاورپوینت مرمت خانه حیدر زاده

خانه حیدر زاده در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع در دو طبقه بنا گردیده است و دارای دو حیاط مستقل اندرونی و بیرونی می باشد که در این دو فضا زیبایی های معماری اصیل ایرانی وجود دارد . این مجموعه بدلیل داشتن زیبایی ها و طراحی های زیبا مورد بسیار مورد توجه می باشد و همواه مورد بازدید معماران و عموم افراد می باشد . در طرح مرمت و احیای مجموعه، کاربری اختصاص یافته به اتاق بصورت یک فضای چند منظوره مورد استفاده قرار گرفته است که در پاورپوینت مرمت عمارت حیدر زاده تمامی موارد مربوط به مرمت این خانه وجود دارد .

در پاورپوینت مرمت عمارت حیدر زاده تمامی موارد مربوط به امر مرمت این خانه انجام شده است و اطلاعاتی کامل در این رابطه را داراست , این پاورپوینت که در 15 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری98 تهیه نمایید .