پروژه معماری استادیوم فوتبال با تمامی مدارک

استادیوم های فوتبال را میتوان از دشوار ترین طراحی های معمار دانست که ممکن است بر عهده دانشجویان عزیز قرار گیرد که در این صورت با سختی کار و طراحی فضا های متنوع و پیچیده روبرو خواهند بود از سوی دیگر در نظر گرفتن سایتی مناسب برای این طراحی بیشتر مد نظر می باشد که ما در وب سایت تخصصی معماری 98 در بخش نقشه مجتمع ورزشی نمونه های مختلفی از طراحی استادیوم ها و سایر مکان ها ارائه داده ایم و در این رابطه مواردی همچون رساله استادیوم فوتبال (اتوکد-عکس-پوستر-پاورپوینت دفاعیه-psd-رندر-رساله) را ارائه داده ایم و در این مقاله نیز برای ارائه نمونه ای جدید و در دسترس بودن نمونه های مختلف در حجم های متنوع پروژه کامل استادیوم ورزشی را ارائه میدهیم که در ادامه جزئیات بیشتری از این پروژه ارائه شده است .

پروژه کامل استادیوم فوتبال ( اتوکد – رویت – رندر – شیت بندی – پوستر )

طراحی استادیوم های ورزشی و موارد نظیر همچون مجموعه ورزشی چند منظوره و … را میتوان در دسته بندی مشکل ترین و پیچیده ترین طراحی های معماری و پروژه معماری قرار داد که یک معمار و دانشجو میتواند با آن روبرو باشد زیرا از یک جهت باید فرم و ایده زیبا و جذابی برای این مکان در نظر گرفته شود و از سوی دیگر باید با رسم تمامی فضا ها و رعایت استاندارد ها و ضوابط طراحی این مکان طرحی مناسب در نظر داشت و ترسیمی متناسب با این مکان در نظر گرفت که تمامی این موارد دست به دست هم داده اند تا طراحی استادیوم ها با پیچیدگی خاصی روبرو باشد .

استادیوم فوتبال با تمامی مدارک

استادیوم فوتبال با تمامی مدارک

طرح استادیوم ارائه شده در این مقاله یکی از برترین طراحی ها در میان طراحی های مربوط به استادیوم فوتبال می باشد که با داشتن طرح و فرم و حجم زیبا توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند , در این طرح علاوه بر اینکه بر طراحی زیبا و متناسب با این نوع کاربری تمرکز شده است به طراحی قسمت های دیگر همچون دفاتر و قسمت های اداری نیز توجه خاصی صورت گرفته شده است . زیبایی و جزئیات دیگر این پروژه استادیوم را میتوانید از رندر ها و نمونه پلان های ارائه شده درک کنید .

در پکیج این استادیوم علاوه بر وجود فایل اتوکدی این پروژه با داشتن پلان های لازم رندر های زیبا و با کیفیتی نیز از نما ها و زوایای مختلف این پروژه تهیه شده است که برای تهیه رندر های بیشتر و بروز تغییرات مد نظرتان فایل سه بعدی رویت نیز ارائه شده است تا به دلخواه خود اقدام به رندرگیری کنید , پوستر شیت بنید این پروژه نیز به همراه موارد ذکر شده وجود دارد . لازم به ذکر است که این ورزشگاه ایرانی می باشد و نمونه داخلی محسوب میشود .

موارد موجود در این فایل

  • فایل اتوکد کامل با داشتن تمامی پلان ها
  • فایل رویت
  • رندر های زیبا و با کیفیت
  • شیت بندی
  • پوستر

نمونه پلان ها و رندر ها

پلان های ترسیمی

  • سایت پلان
  • پلان تمامی قسمت های ورزشگاه اعم از اداری و بهداشتی و …
  • نما ها

طرح کامل استادیوم فوتبال ارائه شده در این مقاله نمونه طرحی زیبا و کامل از طراحی استادیوم می باشد که توسط تیم طراحی معماری 98 تهیه شده است و برای اولین بار بصورت اختصاصی در سطح اینترنت ارائه میگردد , این محصول با توضیحات ارائه شده را میتوانید از بخش فروشگاه معماری ایران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .