پروژه شهرک مسکونی ( اتوکد – رندر – پوستر – رساله )

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری 98 , مجتمعات مسکونی یکی از پر اهمیت ترین پروژه هایی هستند که مورد بحث قرار میگیرند و در این راستا تحلیل پروژه های مختلف و در مواردی همچون طرح 5 معماری نیز طراحی این مجتمعات بر عهده دانشجویان قرار میگیرد که در همین راستا در این وب سایت به ارائه موارد مختلف همچون  پروژه مجتمع مسکونی و … پرداخته ایم و در همین راستا نیز در این مقاله برای ارائه موارد بیشتر به ارائه پلان شهرک مسکونی می پردازیم تا نمونه ای کامل در این رابطه ارائه دهیم و عزیزان بتوانند این مورد را نیز در اختیار داشته باشد .

پلان شهرک مسکونی طرح 5

مجتمعات مسکونی همواره از با اهمیت ترین مباحثی بوده اند که در معماری مورد بررسی قرار گرفته اند که در این رابطه نیز نمونه های مختلفی از طرح های  مسکونی و پروژه های تحلیلی ارائه داده ایم و در این مقاله به ارائه نمونه ای بالا تر از مجتمعات مسکونی می پردازیم و نمونه ای شهرک های مسکونی را ارائه میدهیم که در این مجموعه علاوه بر اینکه مجتمع مسکونی بصورت برج و خانه های مسکونی وجود دارد مکان های دیگری همچون کلینیک پزشکی و مدرسه نیز وجود دارند و در کنار یکدیگر مجموعه یک شهرک مسکونی کوچک را تشکیل داده اند .

پروژه شهرک مسکونی ( اتوکد - رندر - پوستر - رساله )

پلان شهرک مسکونی طرح 5

در طراحی شهرک مسکونی ارائه شده تمامی استاندارد ها و معیار های طراحی رعایت شده است و علاوه بر ترسیم و طراحی زیبای موارد موجود و فضا ها محوطه سازی زیبایی نیز برای این مورد در نظر گرفته شده است , در این پروژه علاوه بر وجود برج مسکونی و خانه های مسکونی با سبک ویلایی و مسکونی مدرسه ای زیبا و کلینیکی پزشکی وجود دارد که همگی با هم در شکل گیری یک شهرک کوچک مسکونی دست به دست هم داده اند .

علاوه بر وجود فایل اتوکد مجتمع بصورت برج و خانه های مسکونی فایل کدی مدرسه و کلینیک نیز ارائه شده است . همچنین دو پسوتر زیبا و حرفه ای از این پروژه تهیه شده است تا بتوانید زیبایی این مجموعه را به چشم ببینید و تعدادی رندر از نمای داخلی و نمای خارجی این شهرک نیز تهیه شده است که در ادامه میتوانید این موارد را نیز مشاهده نمایید . به علاوه رساله مجتمع مسکونی بصورت word تنظیم شده در 175 صفحه نیز ارائه میشود .

موارد موجود در این فایل

  • فایل اتوکد بخش های مختلف همچون برج مسکونی و خانه های مسکونی و کلینیک و مدرسه
  • 2 پوستر زیبا و حرفه ای
  • 12 رندر زیبا و با کیفیت
  • رساله word تنظیم شده در 175 صفحه

نمونه رندر ها

نمونه پلان برج مسکونی

نمونه پلان کلینیک

نمونه پلان مدرسه

نمونه پلان خانه های مسکونی

سر فصل های کلی رساله

  • فصل اول : معرفی پروژه
  • فصل دوم : ادبیات موضوع
  • فصل سوم : اقلیم ، فرهنگ و اجتماعاستان ایلام
  • فصل چهارم : تبیین طرح و معماری
  • فصل پنجم : ارائه طرح نهایی و پیشنهادات
  • منابع و ماخذ

طرح شهرک مسکونی ارائه شده در این مقااله نمونه ای زیبا و کارآمد از این موضوع می باشد , این طرح زیبا و کمیاب را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .