پروژه معماری موزه چند منظوره فرهنگی با مدارک کامل

پروژه معماری موزه چند منظوره فرهنگی طرحی بی نظیر و کمیاب از طراحی مکان ها فرهنگی چند منظوره می باشد که در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری 98 خدمت شما عزیزان معرفی و ارائه میگردد تا نمونه ای کامل از طراحی مجتمعات چند منظوره را در اختیار داشته باشید و در طرح ها و کار های خود مورد استفاده قرار دهید . مجموعه های چند منظوره همواره در طراحی بخصوص مکان های فرهنگی مورد توجه بوده و هستند که در این رابطه قبلا نمونه های مختلفی همچون نقشه کامل مجتمع فرهنگی ( نقشه اتوکدی – تری دی مکس – رندر ) ارائه شده و در این مقاله نیز نمونه ای کامل از طراحی مجتمعات چند منظوره فرهنگی ارائه شده است که اطلاعات تکمیلی در این رابطه در ادامه ارائه شده است .

پروژه کامل موزه چند منظوره فرهنگی

پروژه معماری موزه چند منظوره فرهنگی تلفیقی از چند کاربری مختلف می باشد که در طرح موزه ای کامل و در مجموعه مکانی چند منظوره طراحی شده است که پتانسیل این را دارد که به عنوان مکان های مختلف نظیر نمایشگاه و موزه و فرهنگسرا و … مورد استفاده قرار گیرد که با رعایت تمامی استاندارد ها و ضوابط طراحی و در نظر گرفتن تمامی فضا های لازم برای مجموعه ای چند منظوره یکی از بهترین نمونه های طراحی مکان های چند منظوره می باشد که کاربری موزه و فرهنگی آن بیشتر مورد توجه می باشد . در سایت این مجموعه چند منظوره چندین ساختمان دیگر نیز وجود دارد که مکمل کاربری این مجموعه می باشند و در کنار طرح اصلی به ایفای نقش می پردازند .

پروژه طراحی موزه چند منظوره فرهنگی

پروژه طراحی موزه چند منظوره فرهنگی

سایت پلان موزه چند منظوره فرهنگی معرفی شده در کنار خیابان اصلی قرار دارد و برای این مجموعه محوطه سازی مناسب و بسیار زیبایی در نظر گرفته شده است , پروژه معماری موزه چند منظوره فرهنگی در دو طبقه + همکف طراحی شده است و تمامی فضا های لازم برای این کاربری ها در این مجموعه و در طبقات مختلف گنجانده شده است که تمامی فضا ها با دسترسی مناسب و سیرکولاسیون عالی در بخش های مختلف گنجانده شده اند .

تمامی مدارک این طرح از جمله فایل اتوکد کامل این پروژه و فایل سه بعدی اسکچاپ به منظور تهیه رندر های بیشتر و اعمال تغییرات ارائه گردیده است به همراه 3 رندر زیبا و حرفه ای ارائه شده است همچنین شیت بندی حرفه ای این طرح به همراه مدلینگ طرح بصورت pdf و فایل لایه باز فتوشاپ بصورت psd به همراه موارد ذکر شده تماما خدمت شما عزیزان ارائه میگردند . نمونه های مشابه این طرح را میتوانید در موارد زیر نیز مشاهده کنید :

موارد موجود در طرح موزه چند منظوره

  • فایل اتوکد کامل
  • فایل سه بعدی اسکچاپ
  • 3 رندر زیبا و حرفه ای
  • شیت بندی حرفه ای و با کیفیت
  • مدلینگ طرح بصورت pdf
  • فایل لایه باز فتوشاپ psd قابل ویرایش

نمونه پلان ها و رندر ها

شیت های ترسیمی طرح معماری موزه چند منظوره فرهنگی

  • سایت پلان
  • پلان طبقه همکف
  • پلان طبقه اول
  • پلان مبلمان طبقات
  • برش B-B

پروژه معماری موزه چند منظوره فرهنگی با توضیحات و جزئیات ذکر شده خدمت شما عزیزان معرفی و ارائه گردید که یکی از کمیاب ترین نمونه های طراحی موزه ها می باشد که برای اولین بار و بصورت اختصاصی توسط تیم معماری 98 ارائه میگردد که خرید این محصول را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 انجام دهید که در ادامه لینک خرید برای این محصول قرار داده شده است .