پلان ویلایی دو طبقه زیبا

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه نقشه ها در بخش نقشه های ویلایی به ارائه نقشه ویلایی دو طبقه می پردازیم . ویلا ها یکی از مکان هایی هستند که بسیار مورد توجه معماران و افراد دیگر هستند و تمایل به ساختن خانه های ویلایی در میان مردم بسیار زیاد است پس میتوان پلان خانه ویلایی را یکی از محبوب ترین پلان های خانه دانست از این رو در این مقاله به ارائه پلان ویلا می پردازیم تا نیاز این عزیزان برطرف شود .

پلان ویلایی دو طبقه زیبا

در رابطه با پلان ویلایی دو طبقه زیبا باید گفت که نقشه ویلای دو طبقه یکی از مواردی است که بسیار مورد نیاز دانشجویان عزیز است و در طرح های خود به این نوع نقشه نیازمندند و از آنجایی که این نوع ویلا ها در نقاط زیادی از کشور کاربرد دارند و ساختمان های خود را با سبک ویلایی میسازند پس میتوان گفت که نقشه ویلا علاوه بر محبوبیتی که در میان معماران و افراد موجود در این زمینه دارد در میان افراد و صاحبین پروژه نیز از محبوبیت برخوردار است . خانه های ویلایی دارای نمای زیبا و طراحی بسیار زیبا هستند و امروزه علاوه بر نقاط شمالی کشور در سایر نقاط کشور نیز از این نوع سبک استفاده میشود .

در این مقاله برای معماران و دانشجویان این رشته و افرادی که میخواهند خانه خود را به سبک ویلا بسازند به ارائه پلان ویلای مسکونی بسیار زیبا می پردازیم . این ویلا که در دو طبقه تنظیم شده است دارای دو انبار و یک پارکینگ در زیر زمین میباشد . این ساختمان چهار اتاق خواب دارد ، زیر بنا و مساحت کل این ویلا به ترتیب 363 و 397 متر مربع میباشد و یکی از موارد پلان زیبای ویلا است . در میان پلان ویلا ها همچون پلان ویلایی ساده و پلان ویلایی یک طبقه و … نقشه ویلای دو طبقه از محبوبیت بیشتری برخوردار است از این رو در این مقاله به ارائه چنین نقشه ای پرداختیم .

پلان های ویلا شامل :

سایت پلان

پلات مبلمان طبقات

پلان بام

پلان های اندازه گذاری طبقات

برش

نما

و …

نقشه دو طبقه ویلایی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مورد نیاز برای شما عزیزان را داراست و یکی از بهترین و زیبا ترین نمونه های نقشه ویلایی است , این محصول بی نظیر و زیبا را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .