13 پروژه کامل متره و برآورد

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری 98 , در این بخش از ارائه فایل های کاربردی و مربوط به متره و برآورد به ارائه پروژه کامل متره و برآورد می پردازیم . پروژه های متره و برآورد همواره یکی از مسائلی هستند که مورد استفاده و مورد نظر دانشجویان رشته معماری و عمران و حتی مهندسین می باشد از این رو در این مقاله به ارائه 13 پروژه کامل متره و براورد در خدمت شما هستیم تا این نیاز عزیزان را با مجموعه ای کامل برطرف نماییم .

13 پروژه کامل متره و برآورد

قبل از اینکه به ارائه 13 پروژه کامل متره و براورد بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , قبل از هر چیزی بهتر است تعریفی از پروژه متره و برآورد داشته باشیم پس اینجا این سوال پیش می آید که متره و براورد چیست ؟ متره و براورد روندی از محاسبات در طول انجام یک پروژه هستند که در ابتدا به تخمین میزان مصرفی مصالح و سایر موارد بکار گرفته شده در پروژه متره گفته میشود و تعیین و تخمین مبلغ و مقدار هزینه بکار رفته در پروژه به برآورد مرسوم است پس میتوان متره برآورد را دو امر پیوسته و مرتبط دانست . متره و برآورد دو امر مرتبط هستند که انواع مختلفی دارند که به دو دسته متره باز و متره بسته تقسیم بندی میشوند که در رابطه با این موضوع و دسترسی به سایر فایل های متره و برآورد میتوانید به مطلب آموزش متره و برآورد به همراه ۲۰ نمونه کامل مراجعه کنید .

همانطور که میدانید پروژه متره براورد یکی از مشکل ترین پروژه هاست و حتی مهندسین نیز از انجام انها عاجز هستند از این رو ما در این مقاله برای شما عزیزان 13 نمونه کامل پروژه متره براورد را آماده کرده ایم تا در این زمینه با محدودیتی روبرو نباشید . در این 13 نمونه موارد دلخواه و مورد نظر شما وجود دارد که شامل موارد مختلف همچون پروژه متره ساختمان بتنی ( پروژه متره و براورد ساختمان بتنی ) , پروژه متره و براورد اسکلت فلزی و … وجود دارد پس با تهیه این پروژه به انواع مختلف و مفیدی از پروژه متره دست می یابید .

برخی از ویژگی های این مجموعه

  • ریز متره و براورد اغلب پروژه ها نیز در قالب فایل word و excel می باشد
  • نقشه های پروژه ها به صورت اتوکدی و کامل در دسترس می باشد
  • متره و براورد پروژه متره و براورد پروژه ها کاملا بصورت دقیق صورت گرفته است
  • پروژه متره و براورد ساختمان های مسکونی در این فایل وجود دارد
  • و …

پروژه متره و براورد که در قالب 13 نمونه برای شما عزیزان در این مقاله ارائه شد دارای موارد کاملی می باشد و در این نوع پروژه میتوانید به متره و براورد ساختمان های مسکونی و بتنی و اسکلت فلزی نیز دست یابید , این پروزه بی نظیر را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری98 تهیه نمایید .

یک پاسخ به “13 پروژه کامل متره و برآورد”