4 پروژه کامل رستوران ( نقشه اتوکدی – سه بعدی – psd )

با سلام خدمت تمامی کاربران گرامی وب سایت تخصصی معماری98 , در این بخش از ارائه پروژه ها و نقشه ها به ارائه یکی از نقشه ها و پروژه های کامل و بی نظیر رستوران و فست فود می پردازیم . در این بخش فایلی بی نظیر و کیماب از نقشه رستوران و فست فود را در قالب 4 پروژه ارائه خواهیم داد که در هر نقشه رستوران تمامی جزئیات همچون پلان اتوکدی رستوران , سه بعدی رستوران ( رندر رستوران ) , فایل فتوشاپی رستوران , شیت بندی رستوران و دتایل های مربوطه وجود دارند و مجموعه 4 نقشه کامل رستوران را تشکیل داده اند .

4 پروژه کامل رستوران ( نقشه اتوکدی – سه بعدی – psd )

در رابطه با 4 پروژه کامل رستوران ( نقشه اتوکدی – سه بعدی – psd ) باید گفت که نقشه رستوران ها از مواردی هستند که پروزه کامل انها کمیاب می باشد و طراحی رستوران ها نیز با مشکلات و سختی های خود همراه می باشد و اکثر دانشجویان در طراحی پلان رستوران و تهیه رندر های سه بعدی رستوران با مشکل مواجه میشوند از این رو برای برطرف کردن نیاز دانشجویان مبنی بر نیاز به نقشه رستوران ( نقشه کامل رستوران ) در این مقاله به ارائه پروژه کامل رستوران در 4 فایل پرداختیم تا دانشجویان رشته معماری با در اختیار داشتن 4 نقشه رستوران کامل تمامی جزئیات رستوران ها را در اختیار داشته باشند .

4 پروژه کامل رستوران ( نقشه اتوکدی - سه بعدی - psd )

4 پروژه کامل رستوران ( نقشه اتوکدی – سه بعدی – psd )

نقشه رستوران ممکن است یکی از مواردی باشد که در طرح معماری به عهده دانشجویان قرار گیرد و از اهمیت بالایی برخوردار است که در این مقاله کلیه بخش های یک رستوران و پلان ها به همراه استاندارد ها و ضوابط طراحی رستوران ارائه شده است و رندر های با کیفیت از هر پلان تهیه شده است که هر یک نمایی از یک رستوران کامل همراه با تمامی جزئیات می باشند . در هر نقشه رستوران تمامی پلان ها و مواردی همچون نما , مقطع و دتایل رستوران مربوطه موجود می باشد . در ادامه به ارائه نمونه ای از این رستوران ها می پردازیم .

نمونه پلان های 4 پلان رستوران dwg

بررسی نمونه پروژه رستوران همراه با ۳D

در یکی از این نمونه ها موارد زیر موجود می باشد که یک پروژه رستوران کامل ( پروژه رستوران با سه بعدی ) را تشکیل میدهند :

  • 16 رندر تری دی مکس با کیفیت بالا
  • فایل psd
  • فایل های اتوکدی شامل :
  • پلان همکف و اول
  • پلان تاسیسات برقی و تاسیسات آب و فاضلاب
  • 2 برش
  • 4 نما
  • دتایل های مربوطه

در این مقاله 4 نقشه رستوران dwg همراه با تمامی جزئیات و بصورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است و هر نقشه تمامی جزئیات را دارست , 4 نمونه از بهترین رستوارن ها را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .