450 نمونه ویلا با پلان , برش , نما , رندر در قالب jpg

با سلام خدمت تمامی کاربران گرامی وب سایت تخصصی معماری 98 , در این بخش از ارائه فایل های مورد نیاز عزیزان دانشجو و افرادی که بدنبال پلان ویلا های زیبا و اجرایی در ایران هستند به ارائه 450 نمونه ویلا اجرایی در ایران به همراه برش و نما و رندر در فرمت jpg می پردازیم تا افرادی که به زیبا ترین و اجرایی ترین پلان ها نیازمندند به تهیه این فایل بپردازند و نیاز خود را مبنی بر نقشه ویلا با رندر برطرف کنند .

450 نمونه ویلا با پلان و نما با فرمت jpg و رندر

شاید نیاز عمده برخی از سازندگان ویلا ها و دانشجویانی که با سیل تعداد زیادی نقشه ویلایی مواجه هستند ویلاهایی با معماری عالی باشد که نقشه متفاوت با سایر ویلا ها داشته باشند که این مسئله ما را به فکر ارائه این فایل که شامل 450 نمونه از ویلا های اجرا شده می کند که در قالب فایل رندر و پلان و با برش می باشد که ما برای سهولت کار این نمونه ها را بصورت عکس ارائه داده ایم تا هر کس که می خواهد حتی بدون داشتن نرم افزار اتوکد به راحتی این نمونه طرح ها را دیده و نمونه از آن را برای خود به اجرا دراورد .

همانطور که مستحضر هستید ویلایی که شما می خواهید از نظر اقتصادی نیز برایتان باید با صرفه باشد چون اکثر ویلا ها جنبه ی تفریحی و سکونت موقت دارند پس متراژ زیاد برای آن نا مفهموم می باشد .هر ویلایی که به شما ارئه داده ایم حداقل دانستنی ها برای تفهیم طرح را دارد و امکانات سکونتی شما را ساپورت می کند . ساخت این نوع ویلا ها با تکنولوژی موجود مطابقت داشته و کاری سخت و دشوار نمی باشد .

فضا هایی که این ویلا ها دارند شامل , اتاق , آشپزخانه , پارکینگ , هال و پذیرایی می باشند که برای یک خانواده مناسب و در خور می باشد . سازه ی این ویلا ها می تواند به صورت فلزی و بتنی و حتی در صورت امکان چوبی نیز تعبیه شود که بستگی به دلخواه و اقتصاد شما دارد . پلان ها نیز بصورت دایره , مستطیل , دایره , چند ضلعی و حتی مربع نیز می باشد که در تعداد طبقات یک , دو , سه می باشند که برای یک ویلای شخصی معقول می باشد . در ادامه به ارائه نمونه پلان ویلا اجرایی در ایران با نما و برش و رندر با فرمت jpg می پردازیم .

نمونه پلان ها

پلان های ارائه شده در این مقاله برای شما بهترین نوع معماری را دارا هستند و میتوانند به عنوان ویلا های مسکونی با تمامی امکانات مورد استفاده قرار گیرند , این محصول را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .