سایت خرید و فروش گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده در ایران به دلایل مختلفی توسط مردم صورت میگیرد. در این مقاله از معماری 98 در بخش وبلاگ از سری سایت ها کاربری قصد داریم با هم در رابطه با قیمت گوسفند زنده روز که در جاهای مختلف بفروش میرسد صحبت کنیم. اینجا می خواهم 5 مورد از بهترین سایت هایی که در زمینه دام زنده شهرداری فعالیت می کنند را برای شما کاربران عزیز معرفی کنم. اگر شما هم به هر دلیلی نیاز به خرید گوسفند و بره زنده دارید می توانید از این سایت ها استفاده کنید.

چرا گوسفند زنده میخریم؟

این قسمت دارای دو بخش است. یکی اینکه کلا چرا میخریم و یکی اینکه چرا خرید دام زنده را به خرید گوشت قرمز از بازار ترجیح می دهیم. منظور ما در این مقاله بخش دوم است که ترجیح دادن گوسفند نسبت به خرید گوشت از قصابی می باشد. دلایل مختلفی برای این مورد وجود دارد که انها را با هم بررسی خواهیم کرد. البته این موضوع درباره گاو و گوساله زنده نیز صدق می کند. یعنی تفاوتی ندارد که شما بخواهید کدام یک از دام ها را برای مصارف مختلف خود انتخاب کنید.

برخی از این دلایل عبارتند از:

  • اطمینان از ذبح بهداشتی
  • اطمینان از سالم بودن گوسفند و گوساله
  • گوشت تازه
  • قیمت به صرفه
  • و …

قیمت گوسفند زنده در اینترنت

نکات مهم هنگام خرید گوسفند زنده

قبل از اینکه بخواهیم به معرفی سایت ها بپردازیم باید اطلاعاتی مهمی را در اختیار شما قرار دهیم. زمانی که شما قصد خرید دارید و به مرکز عرضه دام زنده شهرداری مراجعه می کنید با برخی نکات در این زمینه را به خوبی بدانید. هر چند در اکثر مواقع بیشتر مردم به جای اینکه خودشان به مرکز کشتارگاه بروند، سفارش خودشان را از طریق اینترنت به صورت آنلاین سفارش می دهند. به هر حال در هر دو حالت باید جزئیات لازم را در نظر بگیریم که خرید خوبی داشته باشیم.

نکاتی که درباره آن صحبت می کنیم مربوط به سالم و بهداشتی بودن دام، پیر نبودن گوسفند، وزن واقعی ، قیمت گوسفند زنده روز، نژاد گوشتی و …. می باشد. بنابراین همه این نکات را باید تک تک مورد توجه قرار دهید. برخی از کسانی که متاسفانه به دلیل عدم آشنایی اقدام به خرید می کنند تجربه خرید بدی را خواهند داشت. من این قسمت را تنها به دلیل وجود برخی مراکز غیر معتبر برای شما توضیح دادم. جاهایی که به صورت رسمی فعالیت دارند هیچگونه مشکلی در خرید نخواهید داشت.

قبلا در سایت معماری 98 مرجع تخصصی پروژه معماری چندین مقاله در رابطه با این موضوع منتشر کردیم که می توانید آنها را ببینید.

قیمت گوسفند زنده در تهران و کرج

خرید اینترنتی گوسفند زنده

انواع دام زنده شهرداری

کاربران عزیز دقت کنید که اینجا ما فقط درباره دام کشتاری حرف می زنیم. این موارد برای قربانی کردن و ذبح هستند. یعنی برای حالتی که شما می خواهید مثلا برای مصرف گوشت قرمز خود این نوع دام را بخرید. پس با این وجود هیچ اشاره ای به نوع نژاد شیری و پشمی که بیشتر برای پرورش هستند نداریم.

انواع دام ها در نژادها مختلف تنها به چند مورد محدود نمی شود. حتی در بین آنها برخی موارد در زمینه طیور نیز فعالیت می کنند. برخی از این موارد را برای اینکه دقیقا متوجه شوید ما در مورد کدام دام ها صحبت می کنیم برایتان لیست کرده ایم.

  • گوسفند زنده
  • بره زنده
  • گاو زنده
  • گوساله زنده
  • شتر زنده
  • بز و بزغاله زنده
  • مرغ و خروس زنده محلی
  • بوقلمون زنده
  • شترمرغ زنده

این لیست شامل مواردی است که در مراکز خرید و فروش گوسفند زنده تهران به فروش می رسد. باید بگوییم که همه این گزینه ها در هر کشتارگاهی وجود ندارد. یعنی ممکن است تنها برخی از آنها تمامی این موارد را که نام بردیم ارائه کنند. به هر حال شما قادر خواهید بود از هر جایی اقدام به خرید کنید.

خرید گوسفند زنده بهداشتی

وزن دام زنده

گزینه دیگری که باید برای شما توضیح بدهیم مربوط به وزن گوسفنده زنده است. گوسفند دارای نژادهای مختلفی بوده و هر یک آنها دارای وزن مخصوص به خودشان هستند. از آنجایی که ما با هدف دام زنده شهرداری برای کشتار صحبت می کنیم تنها باید نژاد گوشتی را مورد توجه خود قرار دهیم. حال باید بدانید که نوع گوشتی شامل نژادهای مختلفی است. برای مثال:

  • گوسفند افشاری
  • گوسفند کردی
  • گوسفند مغانی
  • گوسفند سنگسری
  • و …

همه اینها از نژاد گوشتی بوده و شما می توانید آنها را برای خرید انتخاب کنید. بهترین گزینه هم مربوط به گوسفند نژاد افشاری می باشد. در اکثر مراکز خرید و فروش دام زنده در تهران و کرج این نژادها عرضه می شود و مشکلی در خرید آنها نخواهید داشت.

بزرگترین سایت خرید گوسفند زنده

حالا که با جزئیات لازم در این مورد آشنا هستید می خواهیم بپردازیم به معرفی چندین سایت مختلف که به صورت رسمی در حال فعالیت هستند. این سایت ها که معرفی می شوند بر اساس تحقیقات صورت گرفته و سوابق خرید از آنها می باشد. بنابراین در صورتی که تمایل دارید ارزان ترین قیمت گوسفند زنده را دریافت کنید می توانید با شماره تماس های آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین برای قیمت گوساله زنده بهتر است با آنها تماس بگیرید و گزینه مناسب را انتخاب کنید.

سایت لایو شیپ

مورد اول مربوط به سایت livesheep می باشد که می توانید از این مرکز معتبر اقدام به خرید انواع دام ها کنید. مزیت خوب این مجموعه مربوط می شود به اینکه تقریبا همه نوع دام و طیور در آن خرید و فروش می شود. پس برای استعلام قیمت هر کدام می توانید اقدام به تماس با آنها کرده و شرایط خرید و ارسال را بپرسید. برای خرید شما می توانید هم به صورت حضوری به آدرس آنها بروید و هم اینکه خودشان می توانند بدون نیاز به حضور شما سفارش را درب منزل به شما تحویل دهند.

این سایت مربوط به شخصی بنام آقای رنجی است که جزو یکی از بزرگترین مراکز عرضه دام زنده را دارد. بنابراین گزینه خوبیست که بخواهید از آنجا گوسفند زنده برای قربانی کردن بخرید.

سایت گوسفند زنده شیپ لاین

گزینه دوم که جزو بزرگترین مرکز خرید و فروش گوسفند زنده است مربوط به سایت https://sheepline.ir/ می باشد. این مجموعه در حال حاضر به صورت رسمی با مجوز های لازم در حال فعالیت می باشد. هر نوع دامی در شیپ لاین یافت می شود. به راحتی بدون نیاز به اینکه خودتان حضوری به آنجا بروید، خودشان سفارش ما را تحویل خواهند داد. حتی مزیت خوب دیگر مربوط به ذبح و قصابی رایگان میباشد. یعنی وقتی که شما خرید خود را که مربوط به گوساله زنده یا گوسفند زنده است از طریق تماس تلفنی انجام دادید یک قصاب ماهر برای شما ارسال می شود تا کارهای ذبح را انجام دهد.

بزرگترین مرکز عرضه دام زنده

سایت سون شیپ

سایت خرید با ارزان ترین قیمت گوسفند زنده https://7sheep.ir/ در تهران و کرج به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز دام کشتار روز شناخته می شود. برای خرید انواع دام ها می توانید از طریق سایت سون شیپ اقدام کنید. مدت فعالیت این مجموعه بسیار زیاد است و سابقه بسیار بالایی دارد. از این رو اکثر شهروندان با این گوسفند فروشی آشنا هستند. برای دریافت قیمت گوساله زنده با ارزان ترین نرخ دام شهرداری را از طریق تماس با آنها بپرسید.

خرید دام زنده شهرداری تهران مربوط به برخی مناطق و میادین مختلف در قسمت های مختلف شهر می باشد. برای مثال برخی مراکز شامل: مرکز دام کشتار حکیمیه، دام قائم، آزادگان، افسریه، منطقه 18، منطقه 15، خاوران و بسیاری نقاط دیگر که همگی توسط این ارگان انتخاب می شود.

سایت شیپ 98

مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم به سایت https://sheep98.com/ مربوط می شود. این سایت هم تقریبا همه نوع دام زنده روز را ارائه می دهد. البته برای کشتار نه برای پرورش و پرواربندی که مناسب برای کشتار نیستند. سابقه فعالیت بیش از 10 سال در تهران سبب شده از جزو بزرگترین و بهترین مراکز عرضه شناخته شود. امکان خرید گاو گوساله، گوسفند و بره، بز و بزغاله، مرغ و خروس محلی، شتر، بوقلمون و … در این سایت نیز امکان پذیر است.

قیمت گوسفنده زنده در سایت های مختلف ممکن است متفاوت باشد که دلایل مختلفی دارد و ما سعی کردیم چند مورد را برای شما معرفی کنیم که هیچگونه مشکلی از این نظر داشته باشید. پس برای خرید دام زنده شهرداری می توانید از این منابع بهره مند شوید. اگر شما جاهای خوب و مناسبی را میشناسید در بخش نظرات همین صفحه برای ما ارسال کنید تا در همین بخش معرفی کنیم.