PDF مصالح ساختمانی

با سلام خدمت کاربران عزیز وب سایت معماری ۹۸, در این بخش از ارائه مقالات و مطالب کاربردی برای معماران و دانشجویان معماری و عمران به ارائه PDF مصالح ساختمانی به صورت کامل پرداخته است. این PDF شامل 351 صفحه مطالب کامل در زمینه مصالح ساختمانی، انواع مصالح ساختمانی، روش های نصب مصالح، خواص عمومی مصالح، انواع سنگ های ساختمانی، انواع مصالح سخت شونده به همراه تعاریف و توضیحات کامل آنها و تعداد زیاد دیگری از مطالب می باشد.

PDF مصالح ساختمانی

همانطور که میدانید لازمه اینکه مهندسین و عوامل اجرایی ساختمان ها بتوانند سازه هایی با کیفیت و خارق العاه با استحکام و دوام بالا در کنار زیبایی بیشتر خلق کنند این است که اطلاعات جامعی در زمینه شناخت مصالح ساختمانی و سایر عوامل مربوط و اجرایی در ساختمان داشته باشند , پس از شناخت عوامل و عناصر لازم برای ساختمان سازی و ایجاد ایده آنگاه میتوان به بکار بردن آنها در بخش های مختلف سازه اقدام نمود . داشتن شناخت درست از عناصر و مصالح ساختمانی علاوه بر دقت در کار موجب کاهش هزینه ها و زیبایی سازه در کنار استحکام میشود و کاربرد مناسب انها موجب کاهش هزینه ها میشود پس شناخت مصالح ساختمانی و کاربرد آنها یکی از نیاز های معماران و دانشجویان رشته های معماری و عمران است .

ترکیب و به کارگیری مواد و مصالح ساختمانی به منظور آفریدن حجمی پایدار و قابل زیست صورت می گیرد. مصالح در واقع گوشت و پوست و استخوان ساختمان به شمار می آیند از این رو کاربرد شایسته آنها وجه تمایز پروژه بی دوام و کم عمر است . جهت نیل به این هدف ، معمار باید با خواص و ویژگی های مصالح گوناگون آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند با کاربرد به جا و مناسب آنها، بهترین نتیجه را از آنها بگیرد . امروزه خواص و ویژگی های هر ماده در شرایط خاص آزمایشگاهی بررسی شده و اعداد و ارقام به دست آمده بر روی بسته بندی محصول ذکر می شود .

قبل از خرید و دانلود pdf مصالح ساختمانی لازم است به این نکته اشاره کنیم که محصولی که اقدام به خرید آن میکنید توسط تیم معماری ۹۸ تنظیم شده است و کامل ترین فایل  ( با 351 صفحه ) در این زمینه می باشد و در وب سایت های دیگر فایل مشابهی با این درجه از کامل بودن اطلاعات وجود ندارد و خرید آن فقط از طریق فروشگاه معتبر معماری 98 قابل انجام است .

2 پاسخ به “PDF مصالح ساختمانی”