roxify در تری دی مکس

با سلام خدمت تمامی معماران و علاقمندان به رشته معماری و عمران , در این بخش از مطالب مربوط به آموزش نرم افزارهای معماری در وب سایت تخصصی معماری ایران به بررسی موضوع roxify چیست ؟ می پردازیم . نرم افزار تری دی مکس 3D Max دارای قابلیت های زیادی است و امکانات و قابلیت های زیادی در اختیار کاربران قرارمیدهد و این امکان را در اختیار کاربران قرار میدهد تا بتوانند بصورت آزادانه به طراحی طرح ها و ایده های مورد نظر خود بپردازند از این رو در این مقاله به معرفی ابزار roxify در تری دی مکس ( راکسی فای در تری دی مکس ) می پردازیم .

roxify در تری دی مکس

roxify در تری دی مکس , ابزار های زیادی در تری دی مکس وجود دارد که امکان طراحی و ایجاد تغییر های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد و میتوانند با استفاده از ابزار های مختلفی که در تری دی مکس وجود دارد به طراحی ایده ها و ایجاد تغییرات مورد نظر خود بپردازند و در نهایت با رندر گیری و ارائه محصول نهایی نتیجه مورد نظر خود را دریافت کنند , ابزار roxify در 3d max یکی از ابزار هایی است که کاربران این نرم افزار در هنگام طراحی سطوح به ان نیازمندند . از Roxify در تری دی مکس برای طراحی سطوح نا منظم در تری دی مکس در سطح کره ها و مکعب ها و سایر اشکال هندسی استفاده میشود پس برای اینکه سطح اشکال در تری دی مکس را نامنظم نشان دهید باید از Roxify در 3d max استفاده کنید .

roxify در تری دی مکس

roxify در تری دی مکس

نحوه نصب ابزار roxify

برای نصب roxify باید ابتدا آنرا دانلود ( دانلود roxify ) کنید ( لینک دانلود در انتهای مطلب قرار دارد ) و سپس باید محتویاتی که داخل فایل زیپی که دریافت کرده اید را در مسیر زیر قرار دهید :

c:/program files/autodesk/3dmax 201../scripts/startup

نحوه نصب ابزار roxify

نحوه نصب ابزار roxify

نحوه استفاده از ابزار roxify

برای استفاده از این ابزار باید به ادرس زیر بروید و مسیر زیر را طی کنید :

create panel > Geometry > standard primitives

نحوه استفاده از ابزار roxify

نحوه استفاده از ابزار roxify

دانلود roxify

دانلود roxify

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه مقالات آموزش تری دی مکس