پاورپوینت زندگی نامه و آثار یو مینگ پی

با معرفی یکی دیگر از برجسته ترین اساتید و بزرگان دنیای معماری در خدمت شما عزیزان هستیم تا شما را با یکی دیگر از معماران بزرگ آشنا کرده باشیم که خالق بنا ها و ایده های جالب زیادی می باشد , در وب سایت تخصصی معماری98 خمواره بر این راستا فعالیت داشته ایم تا علاوه بر معرفی بنا های برتر معماری به ارائه و معرفی معماران برتر بپردازیک در همین راستا امروزه به ارائه پاورپوینت زندگی نامه یومینگ پی و پاورپوینت آثار یومینگ پی می پردازیم .

پاورپوینت بیوگرافی و آثار یومینگ پی

یومینگ پی در شهر نه چندان بزرگ کنتون واقع در کشور میلیاردی جمهوری خلق چین ، قبل از جنگ جهانی اول در سال 1917 چشم به جهان گشود . او به دلیل تحصیل در رشته معماری به صورت تخصصی پس به اتمام رساندن دبیرستان خود در سن هجده سالگی چین را به مقصد آمریکا ترک نمود . او پس از چندین سال تحصیل در رشته مورد علاقه اش یعنی معماری بالاخره در سال 1940 مدرک کتبی لیسانسش را از دانشگاه ام . آی . تی (( موسسه تکنولوژی ماساچوست )) دریافت نمود . یومینگ پی همزمان با فارغ التحصیلی از دانشگاه ام . آی .تی به دلیل سفر های متعددش به سراسر جهان موفق به دریافت مدال برتر جهانگردی ام . آی . ای (( انجمن معماران آمریکایی )) شد .

پاورپوینت زندگی نامه و آثار یو مینگ پی

پاورپوینت بیوگرافی و آثار یو مینگ پی

سر انجام پس از گذشت سال ها و ارایه دادن پروژه های متنوع معماری شناختی را در بین مردم در سال 1964 بدست آورد . البته نا گفته نماند که او موفقیتش را پس از ارایه ژاکلین کندی  آی . ام . پی به عنوان طراحی کتاب خانه جان اف کندی  در بوستون به دست آورد . سر انجام در سال 1993 او که طرح های بسیار شگفت انگیز معماری اش را داده بود موفق به دریافت مدال پر افتخار و معروف آزادی از سوی رییس جمهور وقت یعنی پرزیدنت جورج بوش گردید . او تمام موفقیتش را مدیون تلاش و کوشش های مداوم و پر ثمرش می باشد . تلاش های که بار ها با شکست مواجه شده اما این شکست ها برای او مانعی نبودند ، بلکه با درس گرفتن از آنها پروژ های بی نظیرش را ارایه میداد هر کدام یکی پس از دیگری همگان را شگفت زده می کرد . به راستی که نابغه معماری در زمان و عصر خودش بود که در پاورپوینت یومینگ پی تمامی موارد مربوط به این معمار ذکر شده است .

در پاورپوینت مربوط به این معمار تمامی موارد مربوط به زندگی نامه و تحلیل آثار این معمار وجود دارد , این پاورپوینت که در 33 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .