کاملترین پاورپوینت ساختمان لارکین اثر فرانک لوید رایت

فرانک لوید رایت یکی از بزرگترین و مطرح ترین معماران جهان معماری می باشد که دارای آثار مشهور و منحصر بفردی می باشد که هر کدام در نوع و کاربری خود دارای اهمیت زیادی هستند و بنا به ویژگی های خاصی که دارند همواره از سوی معماران و دانشجویان مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرند که در مقالات قبلی نمونه آثار این معمار همچون پاورپوینت کلیسای موحد اثر فرانک لوید رایت مورد بررسی واقع شده و در این مقاله نیز بررسی و تحلیل یکی از برترین آثار این معمار با عنوان پاورپوینت ساختمان لارکین فرانک لوید رایت ارائه میگردد تا اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با این بنا در دست داشته باشید .

پاورپوینت تحلیل ساختمان لارکین

ساختمان لارکین که در این رابطه پاورپینت تحلیل ساختمان لارکین ارائه شده است علاوه بر اینکه از نظر معماری و طراحی دارای اهمیت می باشد و خصوصیات و ویژگی های منحصر بفردی از معماری را در ساخت خود دارد نمادی نوین از کار میان کارمندان و کارفرمایان را به نمایش گذاشته است چرا که در طراحی این ساختمان دیگر فضایی مجزا برای کار کارمندان و هیچ فضای خصوصی ای وجود ندارد . ساختمان لارکین دارای معماری زیبا و منحصر بفرد و در عین حال ساده و مفهومی می باشد به گونه ای که این ساختمان را بسیار ویژه کرده است .

پاورپوینت بررسی ساختمان لارکین

پاورپوینت بررسی ساختمان لارکین

مبلمان اداری فولاد , تهویه مطبوع , قفسه‌ های خدماتی موجود در دیوار ها و توری‌ ها ( به منظور تمیز کردن خاک ) , در های شیشه‌ ای با قاب و لولا های فلزی در بالا و پایین و … موارد و ویژگی هایی می باشد که در مبلمان و طراحی این ساختمان بکار گرفته شده است و سبب تمایز و تفاوت این طرح با سیار طرح های فرانک لوید رایت شد . در پاورپوینت ساختمان لارکین اثر لوید رایت اطلاعات بیشتری راجع به این بنا ارائه شده است که همراه با پلان ساختمان لارکین ارائه شده است .

سر فصل های پاورپوینت ساختمان لارکین

  • معرفی کامل ساختمان لارکین
  • موقعیت بنا
  • معمار این بنا
  • مفهوم معماری
  • فضا ها
  • پلان ساختمان لارکین
  • گالری تصاویر این بنا
  • منابع

پاورپوینت تحلیل ساختمان لاریکن اثر فرانک لوید رایت نمونه فایل کاملی در رابطه با تحلیل این بنا می باشد که در قالب 22 اسلاید کامل پاورپوینت ارائه میگردد , این محصول با توضیحات ذکر شده را میتوانید از طریق فروشگاه معماری ایرانی وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید که در ادامه برای این فایل لینک خرید و دانلود آنی ارائه شده است .