پاورپوینت فنگ شویی

با سلام خدمت شما همراهان و دوستان گرامی سایت معماری98 , در این بخش از مطالب سایت تخصصی معماری 98 با شما هستیم تا بتوانیم به آشنایی شما , راجع به یکی از سبک های معماری که به دلیل وسیع بودن معنی و مطالب آن شاید بیش از یک سبک معماری مورد توجه عموم است , شما را همراهی کنیم .

پاورپوینت فنگ شویی

فنگ شویی چیست ؟ فنگشویی برای سکنه آپارتمان های شهری به اندازه ساکنان خانه های ویلایی سودمند است . فنگ شویی به صورت تحت الفظی به معنای باد و آب است ولی در واقع به معنای هنر زندگی موزون با محیط می باشد. در فنگ شویی با بهره گیری از نیروی حیاتی چی به مزایای روز افزونی دست خواهیم یافت .

فنگ شویی می تواند تاثیرات زیادی بر روی محیط خانه و آپارتمان شما بگذارد. به همین خاطر اگر به دنبال تغییر دکوراسیون خانه و اثاثیه خود هستید. می توانید با تهیه پاورپوینت بررسی فنگ شویی در این باره اطلاعات بسیار دقیقی را به دست بیاورید. زیرا ما سعی کردیم در این تحقیق به صورت کامل اطلاعات جامعی را در رابطه با فنگ شویی و کاربری آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما با تهیه این تحقیق می توانید اطلاعات بسیار خوبی را در رابطه با چینش و قرار گیری اثاثیه خانه به دست بیاورید.

پاورپوینت فنگ شویی در معماری

هدف از استفاده از سبک فنگ شویی

هدف فنگ شویی ایجاد تعادل و هم نوایی در زندگی و خانه شماست . همانگونه که شما منحصر بفرد هستید خانه شما نیز شبیه خانه های دیگر نیست . ممکن است نقشه های آپارتمان شما با نقشه آپارتمان دیگری مشابه باشد و حتی از مبلمان یکسانی استفاده کنید اما کیفیت خانه شما ناشی از شخصیت شماست . نحوه چیدن مبلمان انتخاب تزئینات و نحوه نشان دادن آنها میزان هوای تازه ای درون خانه و بسیاری از مسائل دیگر باعث تمایز آپارتمان شما از سایر آپارتمان ها می شود . ممکن است از طراحی نظم مبلمان آپارتمان خود در حال حاضر کاملا راضی باشید اما همچنان می توانید برای بهبود جزئیات از فنگ شویی در معماری استفاده کنید و رضایت بیشتری بدست آورید .

با این کار جنبه های مختلف زندگی شما نیز بهبود خواهد یافت زیرا هرجا که باشید هم نوایی و تعادل آپارتمان شما در رفتار و کردارتان پدیدار خواهد بود . زمانی که تغییراتی در فنگ شویی خانه می دهید با صبر و حوصله عمل کنید و پس از انجام هر تغییر تاثیر آن را ارزیابی کنید و سپس تغییر دیگری را شروع کنید . با این روال به شما اثبات خواهد شد که فنگ شویی موثر است .

در پاور پوینتی که به شما ارایه خواهد شد به آموزش فنگ شویی در خانه و اتاق خواب و دیگر بخش های خانه خواهیم پرداخت و همچنین جدول فنگ شویی برای معرفی عناصر و تعریف معماری فنگ شویی نیز در اختیار شما همراه با تمامی اطلاعات کامل و مورد نیاز در اختیار شما در قالب حدود 70 اسلاید قرار میگیرد و میتوانید این محصول را از فروشگاه معماری سایت خریداری کنید.