دانلود رایگان پلان اتوکدی بازار

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری98 , در این بخش از ارائه نقشه های اتوکدی در بخش نقشه ها به ارائه پلان بازار می پردازیم تا دانشجویان عزیز رشته معماری به نقشه بازار دسترسی داشته باشند . در وب سایت تخصصی معماری 98 همواره بر این بوده ایم تا با ارائه نقشه های کاربردی و مورد نیاز دانشجویان نیاز این عزیزان را برطرف نماییم از این رو در همین جهت در این مقاله به ارائه نقشه اتوکدی بازار با دتایل معماری ( دتایل بازار ) می پردازیم .

دانلود رایگان پلان اتوکدی بازار

قبل از اینکه به ارائه دانلود رایگان پلان اتوکدی بازار بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , بازار ها یکی از مراکزی و مکان هایی هستند که در هر فضای شهری بسیار مورد توجه هستند و معماری و طراحی بازار ها مورد توجه است زیرا این مکان ها از دیر باز در میان هر فضای شهری بوده اند و بازار های قدیمی زیادی در ایران وجود دارند که معماری آنها هنوز که هنوز است مورد توجه معماران است زیرا زیبایی های ناب عناصر معماری ایرانی در ساخت آنها بکار رفته است و زیبایی های خارق العاده ای در بنای بازار ها بکار رفته است .

دانلود رایگان پلان اتوکدی بازار

دانلود رایگان پلان اتوکدی بازار

در این بخش از ارائه نقشه ها از دسته بندی نقشه اداری و تجاری در این وب سایت به ارائه نقشه بازار dwg می پردازیم تا نمونه ای از پلان بازار خطی در دست شما عزیزان باشد . در این نمونه پلان بازار تمامی مغازه ها با اندازه هر فضا مشخص شده اند و بصورت خطی در یک ردیف دو طرفه قرار گرفته اند و سایر فضا های بازار نیز مشخص شده است در ضمن لازم به ذکر است که این نقشه بازار dwg دارای 110 مغازه است و دتایل معماری بازار نیز در آن موجود می باشد . در ادامه میتوانید به دانلود پلان بازار بپردازید .

دانلود رایگان پلان اتوکدی بازار

دانلود رایگان پلان اتوکدی بازار

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه نقشه اداری و تجاری معماری