دانلود کتاب آموزش پرسپکتیو

با سلام خدمت تمامی معماران و دانشجویان رشته های معماری و عمران , در این بخش از مطالب مربوط به آموزش معماری و ارائه فایل های کاربردی برای دانشجویان به ارائه کتاب آموزش پرسپکتیو در طراحی می پردازیم . یکی از مباحثی که دانشجویان رشته های معماری و زیر شاخه های آن با آن آشنایی داشته باشند مبحث پرسپکتیو است که در این رابطه قبلا در وب سایت معماری 98 مقاله و جزوه پرسپکتیو و مفهوم آن ( جزوه مفهوم پرسپکتیو معماری ) ارائه شده است و در این مقاله سعی داریم تا دانلود آموزش پرسپکتیو pdf را برای شما عزیزان قرار دهیم .

دانلود کتاب آموزش پرسپکتیو

قبل از اینکه به بررسی موضوع دانلود کتاب آموزش پرسپکتیو بپردازیم به بررسی خود پرسپکتیو و مفهوم آن می پردازیم , پرسپکتیو چیست ؟ پرسپکتیو را میتوان اینگونه تعریف کرد که پرسپکتیو عبارت است از نشان دادن تصویر جسم یا اجسامی بر روی صفحه ای بنام صفحه تصویر . در میان طرح های مختلف همچون طراحی پلان ساختمان و مدل سازی با نرم افزار های معماری و … تنها تصویری که چشم انسان آن را به عنوان واقعیت از نمای ساختمان و سازه مورد نظر قبول میکند پرسپکتیو است .

با پرسپکتیو میتوان عمق اجسام و سازه ها را مشخص کرد و طرح های سه بعدی را بر روی کاغذ دو بعدی آورد , در هنگام طراحی طرح های معماری پرسپکتیو داخلی و خارجی مهم ترین بخش های یک طرح را شامل میشوند اما هیچگونه اموزش کامل و مناسبی برای این مبحث وجود ندارد که دانشجویان و افراد علاقمند به معماریو این مبحث را تامین کند از این رو در وب سایت تخصصی معماری ایران اقدام به تهیه و ارائه این کتاب یعنی کتاب پرسپکتیو در طراحی برای شما عزیزان شده ایم تا به صورت رایگان به دانلود کتاب پرسپکتیو در طراحی بپردازید .

دانلود کتاب آموزش پرسپکتیو

دانلود کتاب آموزش پرسپکتیو

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه مقالات آموزش معماریتحقیق

2 پاسخ به “دانلود کتاب آموزش پرسپکتیو”