پاورپوینت تحلیل دانشگاه ارستاد کپنهاگ

با سلام خدمت تمامی معماران و کاربران وب سایت تخصصی معماری98 , در این بخش از ارائه فایل های دانشجویی و مورد نیاز دانشجویان به ارائه تحلیل نمونه موردی دانشگاه خارجی با عنوان پاورپوینت دانشگاه ارستاد کپنهاگ می پردازیم . دانشگاه ها از مهم ترین فضا های آموزشی هستند که معماری آنها همواره مورد توجه بوده است که در این میان نیز کالج ارستاد کپنهاگ از معماری و طراحی زیبایی برخوردار است و موجب شده است تا در این مقاله به ارائه اطلاعاتی در قالب پاورپوینت معماری دانشگاه ارستاد کپنهاگ بپردازیم .

پاورپوینت تحلیل دانشگاه ارستاد کپنهاگ

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل دانشگاه ارستاد کپنهاگ بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم تا اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید , این کالج در شهر کپنهاگ کشور دانماک وجود دارد که در سال های 2005 تا 2007 ساخته شده است و بامعماری برتر و زیبای خود توانسته است در میان کشور های اسکاندیناوی بهترین پروژه آموزشی باشد و به عنوان بهترین معماری و طراحی فضای آموزشی در میان این کشور ها شناخته شود . بنای این ساختمان را میتوان متفاوت از سایر بنا های آموزشی دانست و به نحوی میتوان گفت که این ساختان رویکرد ساخت بنا های آموزشی را دگرگون ساخت و موجب شد تا فضا های آموزشی با رویکرد معماری دگرگونی ساخته شوند .

پاورپوینت تحلیل دانشگاه ارستاد کپنهاگ

پاورپوینت تحلیل دانشگاه ارستاد کپنهاگ پاورپوینت تحلیل دانشگاه ارستاد کپنهاگ

در این ساختمان در قسمت مرکزی پلکانی عریض و مارپیچی طبقات را به هم متصل میکند که نحوه قرار گیری و اتصال طبقات به پلکان شبیه به ساختار شاتر در دوربین های عکاسی آنالوگ می باشد که این خود نوع زیبایی از معماری را بوجود آورده است و به زیبایی این بنا افزوده است . در پاورپوینت کالج ارستاد کپنهاگ مطالب بیشتری در رابطه با این بنا ذکر دشده است و تحلیل آن بصورت کامل صورت گرفته است تا اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید همچنین پلان کالج ارستاد کپنهاگ و برش و نما و … نیز موجود می باشد .

پاورپوینت تجزیه و تحلیل دانشگاه ارستاد کپنهاگ که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این بنا را داراست و پلان ها و برش ها و … نیز همراه هستند , این پاورپوینت که در 30 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .