پاورپوینت دانشکده هنر ایووا

در این بخش از ارائه مطالب مربوط به وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه تحلیل دانشگاه خارجی با عنوان پاورپوینت دانشکده ایووا می پردازیم . از انجایی که نمونه موردی دانشکده خارجی یکی از مواردی است که معمولا مسئولیت انجام پروژه و تحلیل آن بر عهده دانشجویان عزیز رشته معماری قرار میگیرد از این رو در این مقاله برای این عزیزان به ارائه پاورپوینت تحلیل دانشگاه ایووا می پردازیم تا این نیاز عزیزان در رابطه با تحلیل نمونه موردی دانشگاه خارجی برطرف شود .

پاورپوینت دانشکده هنر ایووا

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت دانشکده هنر ایووا بپردازیم به ارائه مطالبی در رابطه با دانشگاه آیوا می پردازیم , دانشکده آیووا یکی از برترین دانشکده های هنر در جهان محسوب میشود و در ایلات متحده قرار دارد و هر ساله دانشجویان زیادی از این دانشگه فارغ التحصیل میشوند و برای ارائه کار های ارزشمند و بیان ایده های جدید به بازار کار روانه میشوند . این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشکده های هنر است که ساختمان اصلی و اولیه آن در سال 1936 ساخته شد و بعد از اینکه چند سال دانشجویان در آن مشغول به تحصیل شدند در سال 2008 بر اثر سیل قسمت زیادی از این ساختمان ویران شد زیرا این دانشکده در محیطی به دور از فضای فشرده شهری قرار دارد و در محیطی آرام و در میان درختان و فضای سبز و در کنار رودخانه ساخته شده است .

پاورپوینت دانشکده هنر ایووا

پاورپوینت دانشکده هنر ایووا

معماری دانشکده هنر ایووا یکی از برترین نمونه های معماری و طراحی دانشکده معماری و هنر است و ساختمان این دانشگاه ارتباط زیادی با رودخانه موجود و آب گیر های اطراف و حتی درختانی دارد که اطراف این ساختمان را فرا گرفته اند , این ساختمان در میان فضایی سبز قرار گرفته است که این نوع قرار گیری و موقعیت سایت پلان دانشکده ایووا این دانشکده را از سایرین مجزا کرده است که در ادامه میتوانید به دانلود رایگان پاورپوینت دانشکده ایووا بپردازید . در رابطه با سایر مقالات مربوط به تحلیل دانشکده ها در وب سایت lulhv98 میتوانید به مطالب زیر مراجعه کنید :

برای راحتی عزیزان و استفاده اسان از این فایل لینک دانلود پاورپوینت تحلیل دانشگاه ایووا را در ادامه قرار داده ایم تا بتوانید به دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل دانشکده آیووا بپردازید که در این فایل تمامی موارد مربوط به این دانشکده همچون معرفی و پلان دانشکده ایووا و … وجود دارد و در 27 اسلاید تنظیم شده است .

پاورپوینت دانشکده هنر ایووا

پاورپوینت دانشکده هنر ایووا

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه مقالات دانشجوییمعماری و عمران